Monday, June 14, 2010

İkisi bir arada: sabah keyfi ve sabah müziği

Kahve sevgim malum da kuzey cazına olan hiç değil. Sevmiyorum İskandinav caz müzisyenlerini (hoş modern cazdan da hoşlanan biri değilim, eski old skool bir insanım). Gel gör ki istisnalar olabiliyor. Özellikle çalınan alet piyano olabiliyorsa. Hiçbir şekilde müzisyen olmak istemezdim ama sadece caz piyanisti olmak isterdim-klasik piyanist değil-.Biliyordum ki çok önemli müzisyenlerdendi, biliyordum ki buraya birkaç kere konsere gelmişti ve biliyordum ki yakınlarda 40lı yaşlarında denize daldığında ölmüştü. Sevdiğimiz insan kool şahsiyet K. eminim çok seviyordur (hatta belki bu aralar kendisine yeni bir anotherstar compilation yapmalıyım arabada dinlemesi için) Esbjorn Svensson'ı. Bence de bu parça müthiş (bence piyanodan gelen tınılar sebebiyle). F.A. da aldım retrospektif albümünü, kendime de. Sabah için çok uygun. Kahve ile her şey daha da güzel.


No comments: