Thursday, June 17, 2010

Çirkin yaz nesneleri

Yaz açıkları ortaya çıkaran bir mevsim. Deniz kıyısındakileri söylemiyorum çünkü onlarda değiştirilemeyen fiziki özellikler olabilir ve değiştirelemeyen ile dalga geçilmez. Ancak bilinçli şekilde alınıp giyilen nesnelere kıçımla gülebilirim. Saymakla bitmez ama bugünlerde sürekli gözüme takılan bir şey var ki, aman yarabbim, buraya koymak dahi yüreğimi acıtıyor ama daha az önce gördüm ve neden diye düşünmeden edemiyorum. Zaten her gün birilerinin üzerinde görüyorum, bir keresinde de top modelde görüp "şahane bir zevk örneği"ne tanık olmuştum. Kısa paçalı kot pantalon. Böylesine çirkin bir şey herhalde sayılıdır moda nesneleri içerisinde. Bunun bir sürü çeşidi var; kumaş olanları da feci gözükse de istisnai şekilde güzel olabilenler çıkabiliyor (misal madonna'nın klipte giydiği). Ama o kot olanı, şöyle ayak bileğine kadar inmeden, diz kapağı ve bilek arasında bir yerde biten iğrenç bir şey. Kimse giymemeli böyle bir şey. Ne kadınlar ne erkekler ama özellikle kadınlar (boyfriend jeans'ten bahsetmiyorum).

P.S. erkekler de mümkünse ya safari şort, bol şort giysin ama asla ve asla bunun erkek modelini giymemeli. ne kumaşını ne de kot olanını. aynen kısa kollu gömlek giymemeleri gerektiği gibi.

No comments: