Saturday, January 23, 2010

Kar ve soğuk ve iç ısıtanlar


Hava soğuk. Belki soğuk tanımı az bile kalır. Kar şu anda önümü kapamış durumda; yani denizin üzerini göremiyorum, yani beyaz her şey. Deniz, gökyüzü tamamen beyaz bir bulut içerisinde. Soğuk ve artık az üşüyen bir insan olarak ("içimde etna var o yüzden üşümüyorum" lafımı hatırlatmak istiyorum sicilya tatilinin güzel insanlarına) birazdan çıkacağım, Anna Wintour'luk vazifelerimi yerine getireceğim ve akşam eğer hala şahane hayatımız devam ederse, elektrikler 500. kere kesilmezse, çıkacağım rakı içeceğim, en sevdiklerimle. Ama bugün bir ara mutlaka bir yerlerde (ev olmasına gerek yok) sevdiğim birileri ile Macallan içeceğim.
Hava soğuk. Macallan boğazımdan geçerken hafifçe yakacak ve yutkunduğumda havanın soğukluğunu hissetmiyor olacağım.
Aşağıdaki özel Lalique (melis alphan yazsın "lalique" nedir diye, ben üşeniyorum) şişe içerisindeki Macallan sadece 720 tane şişelenmiş ve bir tanesi bile bende değil. Kadim dostum Sekvotka 'nın dediği gibi "poor little anotherstar"...

No comments: