Thursday, January 21, 2010

Elin gitmemesi

İnsanın eli bazen gitmez değil mi bazı şeyleri yapmaya, bazı konulardan konuşmaya. Hatta eğlenmeye içi acır. Sanıyorum bu ülkede yaşamak çoğu zaman böyle bir duyguyu yaşatıyor insana. Salı günü-19 ocak- zaten üç yıldır yüreğimizin her gün acıdığı gerçeğinin yıldönümüydü (aynı gün ile çakışan kişisel acıları geçtim zaten). Biraz basit fani, eğlenceli, cuma eğlencesi tadında Golden Globe elbiselerinden bahsedecektim ki bu sefer de acımasız bir hükümetin vatandaşlarına yaptığını görüp vazgeçtim. Grevde 38. gün, açlık grevinde 3. gün. Harikulade. Her haber seyredişte, gazete sayfalarını çevirişte bir başka iç sıkıntısı, her şeyden uzak kalma isteğinin oluşması. Bu durumda benim elim gitmez, gidenin zaten gider hatta çoktan da gitmiş eğlence anılarını yazmıştır ama öylesi de benden uzak olsun yamacıma gelmesin mümkünse.

1 comment:

Anonymous said...

bu da konuyla ilgili comment denemem....
iç sıkıntısının nedeniyle ilgili bir bilenden alıntı...

http://haber.sol.org.tr/yazarlar/tevfik-cavdar/bos-meme-22614


k.