Friday, January 15, 2010

Benzer isim aynı soyad

Yüzlerce hatta binlerce insan aynı soyadını taşıyor olabilir dünya üzerinde. Bazıları çok rastlanan bazıları daha nadir rastlananlardan olsa da bir şekilde kendisininki ile aynı soyadını taşıyan birine mutlaka rastlar insan.
Şahsen kendiminkinden, ağırlığından, bilininirliğinden (bunun sebebi j.a. & f.a.; ben değilim tabii ki) bayağı memnunum (ha, yalan değil şimdi; belki bir medici, bir pucci-gucci değil-, bir rothschild olmak isterdim ama bu saydıklarım dışımda güzel ama yalnız ülkemde soyadını almak isteyeceğim başka bir aile yok), öyle ortalıklarda rastlananlardan da değil. Hani bir Yılmaz, bir Aslan, bir Türkmen değil ama ne yazık ki şu sıralar bayağı rastlıyorum. Hem de kabus şekilde aptal ve cahil insanlarda. O kadar ki insanlar ben sanıp ürkerek J.A.'ya veya F.A.'ya gazete köşelerinde yazıp yazmadığımı soruyorlar. Ayça'sı var Ayşe'si ama hepsi neredeyse birbirinden salak ve aynı soyadını taşıyorlar. Benimki ile aynı olanı yani. İşin boktan kısmı isimleri de benimkisine benziyor ama değil. Nasıl bir kabus! Twitter'ları da en az kendileri kadar limit-intelligence limitée - bir zeka göstergesi. Gerçekten de bir sürü Aral çıktı ortalığa ve bu çok sıkıcı.

1 comment:

d. said...

ahhhh şoktayım!... ayça'sı benim arkadaşım laf etmeyelim please.:)..gerçekten hiç salak değildir,çok akıllı, çok iyi eğitimli ve çok da zarif bir kızdır!
buarada nerede yazıyor ki son zamanlarda o?operimmm