Friday, February 28, 2014

Alkışlar

Bugün itibariyle dolu ceplerle cezaevinden bırakılan tahliyeler neticesinde alkışlar elbette yüce mahkeme ve adalete tabii orayı geçiyorum da kendi küçük dünyamda bir de Apple'a göndermek isterim ... 1 ay olmadan bir anda durup dururken elde patlayan havalı bilgisayar üretmek müthiş bir şey olsa gerek. Hem de o kadar paraya. Ama artık bazı olaylar karşısında verdiğim tepkilerle hep "büyümüşüm ben" diyorum, nitekim aynen bu durumda da öyle diyorum. Eskiden önemsediğim o kadar çok şeyi önemsemiyor, belki sinirlendirecek o kadar duruma tepki vermiyor, kaale aldığım o kadar çok insanı kaale almıyorum ki ... Olur, her şey var hayatta. Sıkıcı ama oldu işte. Tamir edilir herhalde. Edilmezse de yenisini verirler. Ehhh. Sıkıcı. Nerede cuma eğlencesi. Zaten sabahtan akşama kadar sadece ingilizce ile tükenmiş bitmişim, yemişim macbook'u. whatever.

No comments: