Thursday, August 11, 2011

P.S. # 7

şu sınırlar içerisinde arda turan ve kulakları tırmalayan bir sese sahip yeteneksiz dizi oyuncusu sevgilisinden sıkılan bir ben miyim bilmiyorum. yazılıp çizilenlere göre epey genç yaşına rağmen kime özenip de bahsederken sürekli "biz" diye konuşan, epey şımarık (ki normal bir şey bu, neticede genç yaşta gelen para şöhret) hareketler sergileyen arda turan'nın atletico madrid transferi sonrası ispanya'da beraber yaşayacaklarmış. hallelujah!!! gerçekten şükürler olsun!!! uzunca bir süre dönmeyeceklerinden umuyorum-hayır, türklüğün gücünü dünya aleme göstereceği için değil- sadece bu antipatik duo'dan gözden uzak gönülden uzak olmayı diliyorum. açıkcası madrid'e, ispanya'ya adapte olacağını düşünüyorum. yani neticede genç bir insan, dil öğrenebilir, oradaki yaşama, kültüre uyum sağlayabilir ve illa hakan şükür, rüştü gibi ağlayarak geri dönmekstense hagi 'den sonra sevdiğim yegane galatasaraylı olan tugay kerimoğlu gibi yıllarını geçirdiği iskoçya'dan neredeyse bir efsane olarak ayrılabilir. tabii tugay'ın bu efsane olma sürecinde karısı etkin kerimoğlu'nun ayrı bir etkisi, farklılığı olduğu ve de reklamlardaki irite edici ses "beeen sinem kobaaal"in, etkin kerimoğlu çapında olmadığı düşünülürse tahminim kendisinin geleceği madrid'de w.a.g olmaktır.
whatever...
yeter ki uzakta olsunlar...

p.s. yine çok sıkıcı bir başka insan çağla kubat'tan da bahsedecektim ama arda ve "beeen sinemm kobaaall" yeterli "sıkıcılık" dozunu verdiği için, kendisini bir başka sefere saklıyorum

1 comment:

afacan said...

Bende ispanyada yaşamak istiyorumm..kocam çalışsın ben sokaklarda gezip, katalanca öğrenip Sangria içmek istiyorumm..viva barcelona !!!