Friday, August 19, 2011

Hala yemek mi?


Somali'den gelen haberler, yayınlar, görüntüler derken hala yemek yiyebilenlerden miyiz? Ben galiba değilim. Artık charity, evlat edinme işleriyle iyice sıyırmış olan Angelina Jolie gibi "dünyada bu kadar savaş sefalet varken yemek yiyememe" hastalığından muzdarip olmasam da bazı şeyler boğazımdan geçmiyor bugünlerde. Tıkanıyor. İşin komiği hal bu kadar ciddiyken, bir kıta ölüyorken oraya gösteriş için gidenlerden de nedense ben utanıyorum. Nihat Doğan kim ki başbakanın heyeti ile Somali'ye gidiyor? Ama eminim çok güzel ağlar, spastik hareketlerinin yeni bir gösterisini orada yapar. Ajda desen zaten insan sevmeyip hayvanları, çocukları seviyor, Türkiye'nin Brigitte Bardot'su gibi yaşayıp gidiyor (ki allahtan şimdilik Front National gibi bir partiyi desteklediği görülmedi). Sertap Erener (ve müthiş insan ağabeyi ) ile zaten ilgilenmiyorum, samimi ise hiç bulmuyorum. Geride kalan, işadamları, milletvekilleri, onun oruç tutmaları ise filan zaten inandırıcı değil.
whatever...
Ben bugünlerde pek yemek yiyemiyorum. Boğazımda kalıyor. Yiyebilenlerinin ise bereketi artsın, yardım yaptığını söyleyip de bunu göstere göstere yapanlar ise benden uzak dursun.

No comments: