Thursday, March 4, 2010

Ucuz

Ucuz duygular, ucuz söylemler, ucuz teşekkürler, ucuz sevgi cümleleri hiç bana göre değil. "ucuz" doğru bir sıfat mı emin olamadım ama ucuz işte. Yani duyguların, hissiyatın, hissedilenin çok abartılı ve çok kolay ifadesi bana göre o ifadeyi bir anda ucuzlaştırıyor. Elbette öyle gözükmeden yani yine hırt olan, huysuz olan ben oluyorum bu tip ifadelere tepki verince. Anlamayan, hissedemeyen oluyorum. Oysa abartılı söylemler duygu ifadeleri hiç gerçekçi gelmiyor bana.

Bir arkadaşım var. Ne zaman konuşsak şaka yollu da olsa yakında öleceğini söylüyor. Aaa neden dediğimde ise "ciğerlerim ağrıyor nefes alamıyorum ölüp gideceğim farkında değilsin" diye
cevap veriyor. Güleyim mi ağlayayım mı bilemiyorum, gerçek mi onu da anlamıyorum.

İşte böyle abartılı ifadeler, hastalık, aşk, sevgi, gurur söylemleri gerçek gelmiyor bana.

No comments: