Monday, March 15, 2010

Hırka


Kocaman, büyük palto gibi giyilen hırkaları seviyorum giyiyorum filan da erkeğin hırka giymesine öyle bakamıyorum. Yakışmıyor da zaten herkese. Fakat moda sürükleyici bir şey, kitleleri peşinden alıp götürüyor. Herkes her şeyi giymek istiyor. İster tabii. Çok doğal değil mi "kime ne, ne istersem giyerim" diye düşünmesi insanların. Parasını veriyor alıyor çıkıyor, yakışmadığını düşünse giymez ki zaten. Teorim şu: eğer hırka giyen erkek Justin Timberlake gibi değilse lütfen giymesin. İnce olmalı, tarzı biraz daha Justin vari olmalı, bir yerlerden bir şeyler fışkırmamalı. Hırka denilen şey aslında babaların giydiği bir şey ama onlarınki zaten klasman dışı bir hırka tarzı; gittikçe yaşlanan ruhu da görüntüsü ile yaşlanmaya yüz tutan çoluk çocuk derdinde evinden işine giden elini ayağını birçok şeyden çekmiş insan hırkası onlar.

Sabah hırkanın yakışacağı nadir erkeklerden birini gördüm. Aman Allahım. Ceketinin içine hırka onun içine de tişört giymiş zaten Justin vari güzel bir insan kendisi. Yanağım okşaması, "bekliyorum her sabah seni" demesi ile günüme güzellik kattı, karşımdaki zengin türbanlılar gibi her şeyi Burberry olan kızlar gibi giyinmiş olana baktıkça aklıma geliyor, onu düşünüyorum, gülümsemekten kendimi alamıyorum.

No comments: