Thursday, June 7, 2007

Dolce Vita

Galiba Dolce Vita günlerim, yaşamım sona eriyor. Önümüzdeki hafta göreceğiz ancak eğer olursa aynen eski stresli, yoğun mesaili yaşam bekler beni.


Yani herkes bir laf etti "anotherstar ve dolce vita hayatı" diye, hah buyrun işte patladı. Ne yazık ki şampanyamı içemeden patladı, ben de yarın içerim diyordum, o da patladı.


Neyse yaz yağmurlarını sevmiyorum, aslında yağmur sevmiyorum (ki genelde ben gri hava sevdiğim için yağmur da seviyorum sanılır ama sevmem). Sabahın köründe ne yazık ki elbise değil de pantalon giyip altına da NYC veya Londra'lı kızlar gibi gerçek ayakkabımı çantamda taşıyarak spor ayakkabımı giyip gittim. Ne diyeyim arkası yarın.


* Dün gece yine komikti. Meyhanede Tek Perdelik Alkollü Oyun. Saat 10'a geldiğinde B., M. ve + takım, rakının yanında meze olmamasında kaynaklı şekilde 2 kadehten sonra dönüyorduk. Gerçi ben sonra yine cin gibi oldum ama komik bir durumdu tiyatroda içki içmek.


* Gözüm hâlâ devam ediyor. Geçmeyecek galiba. Ağzı gözü oynayan arıza tiplerden olacağım bu gidişle.


* Şampanya. Şampanya. Şampanya.

1 comment:

hmm said...

dolce vita bitecek belki ama, sansasyonel öğle yemeklerimiz geri dönecek böyle düşünün signorina!

L.C.