Monday, June 18, 2007

Check this out! This one goes for G.W. Bush: Sabotage



Uzun ama cidden uzun zamandır gittiğim en iyi konserdi. Seviyoruz Brooklyn'li bu 3 insanı. Hele hele Mixmaster Mike beni benden alan insandır. Plak çalan dj seviyorum, yapacak bir şey yok (zamanında tezimi yapmıştım dj meselesi üzerine, seviyorum).

İnanılmaz sıcak olmasına rağmen güzeldi, bira kuyruğu iğrençti, biranın karton bardaklarda olması daha da iğrençti ama güzel geceydi. 4'lü yine formundaydı.

P.S. Sabotage değildir Beastie Boys ama çok güzel şarkıdır.

P.S.(2) 4'lünün benden geri kalanı cuma gecesi Underworld'e gittiler, ben gitmedim. Anladığım kadarıyla cuma gecesi daha da müthişmiş ama ben Underworld hayranı olmadığım için ve benim için müzik daha ön planda olduğu için gitmemiştim. Gerçekten güzelmiş ama ne bileyim...dün geceden sonra memnunum tercihimden. Şimdi sıra Isaac Hayes'de.

1 comment:

Anonymous said...

gercekten cok iyiydi.
eskisi gibi ziplamak, hic birsey dusunmeden 2 saat yasamak hostu.
ozellikle underworld beni benden aldi, goturdu.
ama anladim ki ben gercekten clubber'im:)