Wednesday, January 29, 2014

Özlediğim-hem de deliler gibi

Evet, Londra'yı özledim (3 yılı çoktan geçmiş) ama asıl Soho'daki bu dükkanı özledim. Bir şeyler, bir işler peşinde koşuyorken yine tesadüfen bu belgesele denk gelince "evet, zamanı gelmiş artık" diye düşünmeden edemedim. Eve televizyon almayıp bütün gelen parayı müziğe yatırdığım (artık iyice sıkıcı hale dönüşen rock günlerinin bitip soul günlerinin başladığı) Strasbourg yıllarında önce plak şirketini keşfetmiş, yıllar sonra da Londra'da tesadüfen dükkanı bulunca mutluluktan uçtuğumu hatırlıyorum. Üst kat güzel de alt katta daha çok şey bulunuyor. Zaten saatlerce kalınabilinen, aradıkça daha derine düşülen yerlerden. Rough Trade kesinlikle çok şahane bir müzik dükkanı da, ben Soul Jazz Records veya Jazzman Records'cıyım sanıyorum.

p.s. evet, yine az kız var dükkanda.

p.s. (2) gidelim. en kısa zamanda hem de. 

No comments: