Monday, December 3, 2012

İstediğim

Dediğine göre "bir şey istemiyormuşum". Doğru aslında; inkar etmeyip mütevazi de olmayacağım. Ancak komik gelmiyor değil bu "istenenler, talep edilenler". Var ama böyle bir şey. Özellikle de kızlardan karşı cinslere karşı. Bir şeyler zamanla istenilmeli, hiç öyle sürekli kendinden verme halinde olma inancında değilim ama olacak olan zaten kendi güzelliği içerisinde kendi zamanında olacaktır. Israr eden,sürekli aklındaki bazı hedefleri gerçekleştirme hırsında yapışan, karşısındakinin beynini yiyen kızlar korkunç geldiği gibi, beni utandırıyor da. Ayrıca bu talepler listesi komik değil mi? Ne isteyebilirim ki? Sahip olduklarımın üstüne ne koymasını isteyebilirim ki? Mücevher mi? Tek taş mı? Daha büyük tek taş mı? Teklif mi? Beraber yaşamak mı? Çocuk mu? Bilmem çok sıradan geliyor. Olacak olanlar değil istenilenler. Daha doğrusu istemek, hedef koyup o uğurda neredeyse kendinden geçecek kadar isteme hali sıradan ve manasız geliyor. Olacak olanlar zaten olur, olmuyorsa da zorlamanın alemi yok. Zorlamak hem çok sıkıcı hem de bir yerde oldukça şahsiyetsizce. Olan oluyor zaten, gelenler de geliyor. Daha fazlasını yapan yapsın, ben yapmayayım, yapandan da uzakta olayım. whatever .

Ne istediğimi söyledim. En azından bugünlerde; ghostbuster olması. Son günlerde, gecelerde hayaletlerle uğraşıyorum, yoruluyorum, dağılıyorum, sıkılıyorum, bazen tek başıma halledemiyorum ve saçmalıyorum. İşte o yüzden ghostbuster olmasını istedim. Bence mükemmel bir istek. Komik ve gerzek ama taleplerimde çok ciddi ve yüksek standartlara sahibim, ne yapabilirim ki? Galiba kısa sürecek çünkü 2 hafta sonra da Hobbit olma zamanı gelecek...

No comments: