Wednesday, September 14, 2011

Sabah sabah Marilyn

Sabah sabah çok güldüm. Geçen gün konuşurken ve tabii ben her zamanki gibi saçımı geriye doğru atarken J.A. bir anda "komik gelecek ama bu halinle Marilyn Monroe'ya benziyorsun" dedi. Rengi platin olmasa da, kısalığı ve dalgaları öylesine yapılı olmasa da bence de benziyor ki zaten ben kendisini bayağı beğenenlerdenim. Kaderi, yaşadıkları, sürekli sevilme arzusu, bu sevilme arzusu ile yaşadığı talihsiz aşkları ve tabii ölümü epey hüzünlü ve o modern tarih algısı içerisinde yer etmiş en platin en seks bombası en arzu edilen yer yer rahatsız edici görüntüsü haricinde epey güzelce bir kadın. Sabah sabah da benim ona gönderdiğim bir Marilyn resmi üzerine e-mail atmış "aslında geçen gün dediğim saçların dışında halin tavrın da benziyor" diye. Ne diyeyim; hem çol güldüm hem de "JFK ile, Frank Sinatra ile aşk meşk tamam da aman kaderim benzemesin" dedim. Her şeye rağmen parıltıların altındaki, ağırlığını taşıyamadığı seks bombası paltosunun içindeki doğduğu isimle Norma Jeane Mortenson güzel bir kadın.


1 comment:

Anonymous said...

peki, tebrik etmek istiyorum J.A.'yı.. tabii seni en iyi kim bilecek de, bu ayrıntıyı nasıl ben fark etmedim demek istiyorum!!! evet gerçekten de o bağı ben de kurdum şu anda..
e.k.