Wednesday, September 21, 2011

Eylül biterken yaz biterken hiçbir şey aynı değilken

Yazı sevmiyorum, sıcak günlerde 45 derecede güneşin tepemde olmasından zerre hazzetmiyorum ama hafifliği seviyorum, tiril tiril olabilmeyi seviyorum. Ama her şeyden çok sabahları uyandığımdaki güneşin yükselişini, günün erken başlamasını, öten kuşları o garip "bahar sarhoşluğu" hissini seviyorum. Ve sonbahar ile beraber çöken karanlığı, başlamayan günü, yağmuru hiç sevmiyorum. J.A.'ya her seferinde "sonbahar hasat dönemidir, güzeldir" dediğinde gülmüş olsam da bu sefer belki de böyle. Değişen o kadar şey var ki ... Yazarım birkaç güne belki ama nedense hep o "ben senin iyiliğini istiyorum" cümlesini sarfedenlerin samimiyet yoğunluğu o kadar ağır ki iyiliğinin ne kadar dilendiğinden emin olamıyorum.
ama eylül biterken, yaz biterken, j.a.'nın doğumgününü kutlarken başka bir sonbahar yaşarken...

2 comments:

Trofolo said...

img'daki tipografi cok guzelmis.

Anonymous said...

yazılarına bayıldım.. ben yazıormusum gibi