Tuesday, August 3, 2010

Boy ve boyut

Mümkünse başlığı okuyunca müthiş seviyeli ve elegan arkadaşlarım "boy derken ?" demesin, ben zaten dedim...

Bence bir dağ boyutunda. 305*183*56. Bu ne ya? Salonun ortasına koymayı istediğim komik çocuk havuzu olimpik havuz dönüştü resmen ve signed sealed and delivered. Daha şişirebilmiş değilim-pompası yanında geliyormuş, onu da öğrenmiş olduk- ve sanıyorum direkt olarak Bodrum'a götüreceğim. Tahminimce evin ortasında olması biraz zor gibi geliyor. Hadi şişirdim koydum salonun ortasına da nasıl boşaltacağım o suyu? O yüzden Bodrum'a götürmek sanki daha mantıklı, koyarım arka bahçeye, denize inilmediğinde A. Ailesi içine girer, serinler. Dediğim gibi bir dağ boyutunda havuz göndermiş Tribün Çocuğu. Teşekkürlerimi iletir sevgilerimi gönderir ama kendimin suyun içindeki resmimi çekip göndermeyeceğimi de buradan bildiririm. Ciddiyim. Ama bunun dışında dağ havuz için teşekkürler. Gel gör ki küçüğünü yine almam gerekecek.
Fantastik bir hayatım var ki, ben bile şaşıyorum bazen.

2 comments:

M. said...

e sana da başka boyu olmazdı zaten... gerek A. ailesinin, gerek fantastik dörtlünün, gerek seviyeli arkadaşlarının içine doluşabieceği birşey olmuş, iyi olmuş...
e sana da başka boyu olmazdı zaten derken?!?

Trofolo said...

Mehves'cim sagol noktayi koymussun :) "Sana baska boyu olmazdi" :)