Thursday, September 6, 2012

why don't we do it on the road

Internet denilen şeyin Türkiye'de esamesinin okunmadığı, popüler kültüre ulaşım araçlarının kısıtlı olduğu 90ların en başında öyle The Beatles hayranı filan da hiç olmadığım için, çok iyi hatırlıyorum Köprüaltı'ndaki Kemancı'da bu harikulade cümle ile tanışmıştım. Çocuğun teki tişört yapıp üzerine de why don't we do it on the road" diye yazmıştı da ilk defa oradan duymuş, öğrenmiştim. Elbette gerzek ergen olarak laf olarak pek çarpıcı gelmiş, efsane The Beatles ile pek sert rockçı olarak pek ilgilenmemiştim. Gerçi hala ilgilenmiyorum ve hala laf çok çarpıcı geliyor. Demek ki hala gerzek ergen duygularına sahibim. Ne zaman duysam şarkıyı, görsem bir yerlerde ismini muzipçe, çapkınca güldürüyor (ayrıca son günlerde bu "çapkın" sıfatını sıklıkla duymam durmaksızın tebessüm ettiriyor, ne yapayım?).
Yıl 1968, The Beatles, Why don't we do it on the road, White Album.

Bunun dışında da sahiden neden? why don't we do it on the road? Tabii ki bizim yollarda değil. Aman derim. Mesela Rio...? oy oy oy...

No comments: