Saturday, September 29, 2012

songs n' motto # 5

"say my name!
as every color illuminates!
we are shining!
and we’ll never be afraid again!
say my name!"


florence + the machine, "spectrum", ceremonials, 2011

gerçekten de we are shining'i hem ikili hem de tekil olarak kullanma taraftarıyım. artık zaten içinde "shining" geçmeyen ilişkilerden, romanslardan, arkadaşlıklardan uzaktayım; uzakta da kalacağım. üç günlük dünyada zaten istemeden de kendi seçimleri dışında insan binlerce zorunluluğa katlanıyor, sesini yer yer kesmek zorunda kalıyor. o yüzden kendi seçimi olan kendi dünyasındaki gereksiz ağırlıklar, teferruatlarla büyük vakit kaybı. benden uzakta, ben uzakta, we're shining, I'm shining. 

p.s. fuket 'i daha şimdiden deliler gibi özledim.

p.s. (2) şarkı şahane de benim ilk dinlediğimde "we are shining and we'll never be faded again" diye algılamam daha da şahane herhalde. demek ki o kadar sıkılmışım ki o dar gelen küçük elbiseden, bir daha asla hiç ben olmayan bir "faded" hale, dünyaya, yaşama girmek istemiyorum.  

1 comment:

Anonymous said...

ben de özlediiim...

fuket