Saturday, June 4, 2011

Pre- never on sunday


Bugün pazar gibi cumartesi, never on sunday gibi bir gün. Nedense bir cumartesi için fazlasıyla sessiz, fazlasıyla dingin, fazlasıyla börtü böcek kuş sesleri ile pazar tınılı bir gün bugün. Ayın 10'una kadar üç adet ödev yetiştirmem lazım. 10'u cumaya denk geliyor ve daha başlamış değilim, okumuş değilim, derse girmiş hiç değilim. Marifet olduğundan değil elbette de işte benim okul hayatımın özeti budur, değişmiyor, belli ki de değişmeyecek. Kendimi eve kapatayım da yazayım şunları dedim, yukardaki gibi olsun koltuğum dedim. Ama herhalde önce yakın zamanda aldığım modemi atmalı ve yenisini almalıyım. Eski dandik olanı bile arka tarafta çekerken bu hiçbir şekilde çekmiyor. mükemmel. whatever. Ruhum never on sunday, günlerden cumartesi olsa bile.

1 comment:

Trofolo said...

alma dedim, demedim mi dedim.