Monday, November 15, 2010

"never on sunday" maratonu

Aslında cuma akşamından başladı da yine de bugün hafta başı olması sebebiyle asıl başlangıç olsun. Okunacaklar, seyredilecekler, dinlenecekler, görülecekler, buluşulacaklar, konuşulacaklar, kucaklaşılacaklar, öpülecekler, telefonlaşılacaklar, gidilecekler var. Yarın bayramın ilk günü, bende tek ziyaret var, onu da zaten pek seviyorum (kim anneannesini sevmez ki?). Sonrası "okunacaklar, seyredilecekler, dinlenecekler, görülecekler, buluşulacaklar, konuşulacaklar, kucaklaşılacaklar, öpülecekler, telefonlaşılacaklar, gidilecekler" in zamanı, tatili olacak. Yayıla yayıla yatacağım, kahve içeceğim, yatağı evin yaşanan tek mekanı haline getireceğim bir tatil olacak. Yani umuyorum. Umuyorum çünkü ne zaman buradan bir şeyler yazsam bir şekilde patlıyor. whatever. never on sunday ruh halinin maratonudur benim ve bizim için. O halde never on sunday state of mind.

p.s. hani durduk yerde ilgisiz insanlara "iyi bayramlar" diye mesaj atan insanlar var. ya da attıkları mesajları "iyi bayramlar" diye bitirenler. hiç öyle biri olamadım- yani biraz konvansiyonel, biraz herkese samimi-olabilseydim herhalde iyi olurdu ama nasıl olsa birileri maillerine, cep telefonu mesajlarına, bloglarına, tweetlerine ekliyor. 1 eksik olsun, o "- 1" de ben olayım.

No comments: