Wednesday, November 3, 2010

Fantastik Nicolas


P't Nicolas'dan ziyade elbette asıl fantastikler biz olsak da yine de "Le P't Nicolas c'est chouette" kendisi gecenin fantastikliğine imzasını atandır.
*
uzun zaman sonra sadece bizim olduğumuz fantastik 4'lü gecesi (evet, evet sadece biz.), klasik "yemeği kim nasıl yapar, neden öyle değil de böyle yapar" kavgası, klasik bağırıştan ve yüksek sesli konuşmadan kimsenin birbirini duymayıp anlamaması, klasik spastik gülmeler ve repetto, zadig&voltaire, repetto'nun güzel paketi, b.'nin leopar eteği- ki çok beğendim-, b.'nin "gerzek fransızlar maceraları",yazılı güzel kartlarımız ("kartlarımı anotherstar blog gibi yazdım") binici şapkası, leopar eldiven, eve masa, damarlı masa, ikea-habitat-mudo, "kolonları ben alırım eğer kullanmayacaksan", "aa okul başladı mı?", skinny r., isveçli m. ve diğer güzel her şeyden ayrı gecenin en bombası en güzeli yeni öğretim hayatım için le petit nicolas defter ve kalem kutusu hediyelerim vs...

3 comments:

afacan B. said...

ayyy çok güzel!!!

M. said...

senin adın buz mu ki söylemekle erisin...

anotherstar said...

"buzsuz" "susuz" ve hatta "tuzsuz" diyemeyen bir insanim. deyince de "olay" oluyor karsi tarafta karsi cinste.