Friday, July 2, 2010

Kızıl Venüs

alt başlık: kızıl ajan
21. yy'da hâlâ ajanlık varmış, hem de milletlerarası istihbarat mevzusunda ciddi bir durummuş. Rusların kızıl ajanı İstanbul'a gelmiş, Ortaköy'de resimler çektirmiş, bağlantılar kurmuş sonra da başka ülkere geçmiş. Dünün bomba lafıdır: "kızıl ajan gibisin bugün". O kadar güldüm ki ... Gündüz ayrı kıyafet gece ayrı (e.'nin mezuniyeti için) derken, beyaz fütüristik elbise derken, kızıl saçlarım derken, iyice uzamış kızıl saçlarım derken bombayı patlattı S. "ooo tenin ve elbisenin aynı renk hali, saçlarının rengi, İstanbul'a çıkartma yapmış kızıl ajan gibisin resmen".

Ayrıca istemeden de olsa ajan gibiyim. Her türlü bilgi- gerekli gereksiz -bir sekilde yamacıma geliyor. Ama fazla meraksız biriyim ajan olmak için. İnsanlarla ilgili birçok bilgiyi o kadar merak etmiyorum ki...Umrumda değil resmen. Ama cidden tanımıyorum etmiyorum farkına dahi varmıyorum neden merak edeyim öyleyse. Meraksızım ajanlık için ama kızılım (hem de beyazım) .


Bundan bağımsız Kızıl Venüs de müthiş eğlenceli bir polisiye. Kitap Yayınevi'nden.

No comments: