Monday, July 12, 2010

Adım adım

Seviyorum kendisini. Iker Casillas. Bence epey esmer-hatta ötesi- bir sevgilisi var ama gideri olan bir insan sevgilisi. Şampiyon oldular, Casillas biraz ağladı (ki bana başka şeyleri anımsattı, ki tribün çocuğu beni o anda yakaladı.) ama yine de güzeldi. Sevgili hollandalı ailem için üzüldüm ama gönlüm İspanya'dan yanaydı yalan değil şimdi. İşte Casillas ve sevgilisini bir anda televizyonda öptüğü an. Ne yazık ki sakallarını kesmemesini tercih ederdim. Bildiğin sakallı olsun, hiç kesmesin o sakalları.



P.S. casillas mutlu ve coşkulu da kız sanki biraz fazla "gergin". hani sanki coşkuyu heyecanı paylaşamamış sevgilisi ile. hatta değil paylaşmak, öpüşmekten imtina etmiş sanki. yazık. hırslı (sadece kariyer peşinde olanlar değil, ilişkisinde de hırslı olanlar) kadınların ellerine düşen karşı cins için üzülmüyor değilim bu hayatta. özellikle de çok "masum", çok "iyi", çok "cici", çok "hanım" kız tipli olup da aslında görünenin altında gizli planları olanların eline düşenlerin. galiba casillas'ın da durumu biraz böyle. hafiften sistine madonna durumu var.

No comments: