Saturday, November 28, 2009

Zut! Bin kunduz

Bazen bazı şeyleri kendi istediğim zamanda yapamayınca sinir oluyorum. Evet var bende bazı şeyleri önceden bilme, önceden isteme, önceden keşfetme isteği - hadi "hırsım" diyeyim de nefret edenlerimi sevindireyim-. Ama öyle oluyor yapacak bir şey yok; öngörü sahibi yüce bulutlarda oturan Zeus gibi bir insanım.

Sabah sabah okudum haliyle sinir oldum, "aman" dedim "şimdi bu herif evinin duvarına yaptırtacak sonra ben yaptırtınca da Kanat Atkaya'dan gördü" olacak diye ayrıca bir kez daha sinirlendim, Turbo'ya da beni aylarca bu kadar zaman bunalım, iş, yoğunluk diye ihmal ettiği için kızdım AMA bugün yarın buluşacağımız ve ben de graffitime kavuşacağım için affettim. Neyse hem zaten gazeteci bey stencil istiyormuş, ben pek stencil sevmem, birkaç iş birkaç isim dışında işim de olmaz evimde ama graffiti forever , her daim, ayrıca oldskool rocks forever...

P.S. Duvara " Tagged by Turbo" gelince...Asılı olan üç taneden bir tanesini kadim dostum Sekvotka 'ya vereceğim. Üzerini de imzalayıp MSGSÜ'deki odasına göndereceğim.

No comments: