Monday, November 23, 2009

Forever kool

Hani forever kool bir insanım da şöyle yukardaki gibi dövmeli kool bir kız olamadım gitti hayatta. İlgi çekecek bir şeyler mi yapsam, kendimi kaybedip dikkat mi çeksem çünkü şunu yaptıramayacağım kesin.

*Women, don't get a tattoo. That butterfly looks great on your breast when you're twenty or thirty, but when you get to seventy, it stretches into a condor. ~Billy Elmer

Evet bu laf var doğruluk payı da var, ama bu da var

Show me a man with a tattoo and I'll show you a man with an interesting past. ~Jack London


P.S. Delikanlı, tamam yendiniz bizi cumartesi akşamı. Biliyorum. Farkındayım. 800 kere söylemenin mesaj atmanın gereği yok yapan yapıyor zaten,sizi de resmen sayı ile gönderiyorlar bana, ben onu anladım. Ayrıca her zamanki gibi kool ifadenle inisyallerinle yorum bırakmamana şaşırdım!

No comments: