Saturday, November 14, 2009

Fantastik diyaloglar

her ne kadar sabahattin'den içmiş vaziyette gelsem de, pek bir içip ileriye nişantaşı'na mesela gidemesem de ama pek bir keyiflensem de, neredeyse 3 haftadır görmediğim d. aka louboutin ile buluşmuş olsam da bütün gün yazmayı düşünüp de yazamadığımı yazmayı atlamak istemiyorum.
Geçen geceye, yağmurlu bir geceye ait...
ertesi sabah
komşu- günaydınnn geldin mi, gece çok korktuk.
anotherstar- korktuk derken? korkmak derken? noldu pardon?
komşu- ya senin zilin çaldı geceyarısını geçince uzunca bir süre durmadan.
anotherstar- hmmmm. bilmem ki. yeni geliyorum ben duymadım yani
komşu- hayır merak ettik başına bir şey geldi içerde evde tek başına bir kötü bir şey oldu sandık.
notherstar- hmmmmmmmm. yok iyiyimmm. ama anladım ben neden bahsettiğinizi. sağolun.

Ya işte böyle de fantastik bir hayatım var....

1 comment:

d. said...

ben yeterince icemesem de, raki-meze ve dedikodu cok tadindaydi hakikaten. Hersey cok guzeldi, cok da keyifli dondum eve ama aklim Sabish de kalmadi degil...
buarada komsular iyiymis, bu durumlarda meraklanan komsu faydali, biliyorsun genelde ustlerine vazife olmayan seyleri merak ederler :)