Saturday, February 19, 2011

gece (çıkmadan önce)

yoğun geçen bir cumartesi, keyifli yoğunluğun cumartesisi, bambaşka bir fön, fönden nefret eden biri için bambaşka bir fön, yakında hem de çok yakında uzaklara gidecek olan e.k. ve f. 'ye uğurlama yemeği,ama daha çok e.k.'ye tabii, küçük çok küçük grup, elit grup, elit yiyecekler, "şehir meyhanesi", "lütfen yağmur yağmasın", mutlu ve heyecanlı ve üzgün halim. sanıyorum 19 yaşında birisinin yurtdışına gitmesi ile 33'ünde gitmesi farklı şeyler. 19'umda gitmiştim ben. gidişin sabahı ne kadar kalabalıktık havaalanında ama çok güzeldi. e.k.'nın da gidişi çok güzel ama yine de dönüşü olmasını istiyorum ben. bencilce biliyorum ama yine de çok özleyeceğim. urban'daki buluşmaları, gerzek konuşmaları, yorumları. giyinmem lazım, gece çıkmadan önce, e.k. için. istediğim sürprizleri yapamadım ama yine de bir şeyler denedim gece için. camel'imi mı alsam acaba yanıma?

No comments: