Tuesday, April 27, 2010

Hatırlamak (or not)

Hatırladığımı, hatırlattığını unutmuşum. Oysa çok olmadı. Ya da oldu galiba. Ya da aslında kısaydı da uzun geldi ve sıktı. Kimilerinin hafızaları fil hafızasıdır ki benimkisi onlardan galiba. Ne var ki her konuda her mevzuda her şahısta değil. Bazen kendim bile şaşırıyorum ilgimi çeken-o an için belki de- en ince ayrıntısını bilip de ilgim geçince hatırlamadığıma. Sanıyorum fil hafızalı insanların unutması çok kesin oluyor. Hatta keskin. Garip şey hayat. Belki de garipliğidir onu yaşanır kılan.

Aslında bayılırım, çok severim. Hem de ta çok eski günlerden beri. Ancak unutmuşum. Elbette ne kadar bayıldığımı değil. Bayıldığıma bir şekilde bağlananı unutmuşum. Oysa duyuyorum ara sıra ve hiç farkına varmıyorum sadece SP'den beri bayıldığımın idrakinde oluyorum. Demek ki iyice unutmuşum. Az önce yine duydum, her zamanki gibi tebessüm ettim, düşünmeden hissetmeden sadece bayıldığım ama sanıyorum o anda okuduğum gazetedeki bir alıntı anımsattı ve hatırladığımı unuttuğumu anladım. Çok güldüm. Hatırlamadığıma, unuttuğuma, hayatın döngüsüne . Yapacak bir şey yok, that's life.



Eminem - Sing For The Moment
Uploaded by stiki23. - See the latest featured music videos.

No comments: