Friday, October 23, 2009

Sanal hayranlık sanal sosyallik

Gayet keyifliyim, işi kırdım, yapacaklarımı yapmam lazım halletmem gereken şeyler, görmem gereken insanlar var ayrıca let the sunshine in, her şey bir şekilde yine iyi yine yolunda (mutlu halimin rahatsız ettiğini de biliyorum. kimleri ettiğini ise daha iyi biliyorum. sherlock holmes gibi olmam gerek yok ki kendilerini gösteriyorlar ama şu guy ritchie'nin sherlock holmes'ı gelse seyretsek). Cuma eğlencesi'ni ise üşenmezsem evde olursam yazacağım yoksa belki yarın belki sonra. Ancak cuma sallamasını yapmadan gitmem. Aman Allah'ım nedir bu twitter üzerinden kurulan sosyallik, hayranlık ve kendi reklamını yapma olayı? Vah vah! Dünya ne kadar açmış celebriti ile sosyalleşmeye, bulunca hemen buldumcuk oluyorlar. Hayır merak ediyorum, birbirine cevap verince mesaj yazınca arkadaş mı olduklarını sanıyor bu insanlar? Tanımadıkları celebriti tayfasını twitter üzerinden doğum günü kutlamalarından sonra en bombası bu bence. Az önce okudum Milliyet'in moda yazarını, bizim aile dostumuzun hesabına pohpohlayan bir şeyler yazdığını. Vah canım! Üzülme ben seni tanıştırırım, hem başka celebriti dostlarımız da var, hiç merak etme. Önemli olan benim kendimi sana göstermem ama onu da benim istemem lazım ki emin ol hiç ilgimi çekmiyor. Ama bir sosyolog olarak Türkiye'deki gazeteci-editör-köşe yazarı-televizyoncu takımının twitter kullanımı incelenmesi gereken bir vaka olduğu kanaatine gitgide inanmaya başlıyorum. Hele bir de yabancılara bulaşmaları var ki... Ah işte beni benden alıyor yurdum insanı.

No comments: