Sunday, October 18, 2009

Never on sunday: erkek algısı


Piyale Madra her zamanki gibi çok güzel bir ayrıntıyı yakalamış. Gerçekten de okuyunca hem çok güldüm hem de hayatımda-hayatlarımızdaki- "her şeyi bilir, her şeyi kontrol edebilir, her şeyden haberdar, her konuda ahkam kesen "erkek"leri düşününce iyice bıraktım kendimi. Tamam yukardaki konu tek eşlilik aldatma vs, hadi o konuları geçtim ama diğer gündelik hayat mevzularında da o kadar naif ama bir o kadar o naiflikten bihaber her şeyin hakimi olduklarını düşünüyorlar ki bazen elinden tutup yardım etmek istiyorum. Bir de o kadar ağır adam ağır abi pozlarında edalarında anlatıyor ki hayatını, gündeliğini ve onun üzerindeki hakimiyetini, resmen inandığını görüyorum. vah vah. Sanıyor ki edilen 1-2 pohpohlayıcı lafla king of the world. Ama inanmayıp da ne yapsın ki? Ben kadın halimle kadınların oyunlarından maskelerinden bir şeye ulaşmak için yapabileceklerinden korkarım, erkekler mi aldanmayacak? Şahsen o kadarını oynayamam ama oynayabilen kadınlara saygı duymasam da (bence fazlasıyla sahte ve kötüye amaçlı iyi niyetli) neticesinde öyle veya böyle istediğine ulaştığı için bir şekilde gerçeği kabul etmek ve onu görmek gerekir. Ama dedikleri gibi cehenneme giden yol iyi niyet taşları ile süslüdür. Hah bu da never on sunday sözü olsun.

No comments: