Saturday, August 4, 2012

Olimpiyatlar 2012

Spor blogları, takipçileri Londra'da yapılan olimpiyat oyunlarını ciddiyetleriyle yorumlayabilir, bütün oyunlar hakkında harika yazılar yayınlayabilir, istatistikler sıralayabilir, türk ekibinin durumunu tartışabilirler; kesinlikler ilgilenmiyorum. Muhtemelen seyretmeye başladığım Los Angeles'te yapılan oyunlardan beri olimpiyatlar benim için atletizm ve yüzmedir, gerisine bakmıyorum bile. Havanın bu kadar sıcak, yüreğimizin bir o kadar serin olmasına çalıştığımız günlerde kalp atışlarını hızlandıran, ağızları açık bıraktıran, nefes alımını zorlaştıran bazı insan olmayan insanlar var bugünlerde varlıkları ile gözlerimizi şenlendiren, iç geçirten, sokağa çıktığımızda "bu mu yani şimdi oturup konuşacağım" diye düşündüren ... Bu yılki favorim Rhys Howden. Su topçu. Forever S. de su topçuydu, acayip antrenmanları filan vardır, ilişki yaşandığında zorlar morlar ama her şey bir yana baktıkça baktırırlar ... summer breeze misali

p.s. bu arada merak ediyorum kaç erkek olimpiyatları ve özellikle bu adamları seyredip spora yazılmıştır? kız cephesinde pek sanmıyorum çünkü yüzücü kızların vücudu çok çirkin oluyor. bizler madonna'yı görünce yazılıyoruz, gerisi fotoşop zaten.


No comments: