Friday, November 23, 2007

Zürefanın düşkünü beyaz giyer kış günü

İşte aynen ben buyum bugün (cinsel tercih kısmı hariç).

Havaya göre giyinmeyi hiç beceremem; sıcakta üşürüm, soğukta terlerim, gariptir kısacası, J.A. da kendimi bildim bileli "zemheri zürefası gibi çıkma sokaklara" der durur da yine de çıkarım o halde. Bir nevi london girl oldum yine; yazlık beyaz elbise, altta çizme, siyah trençkot.

Bugün Anotherstar automn/winter 2007 prêt-à-porter koleksiyonunda durum budur.

P.S. Bilmeyenlere açıklayalım. Osmanlı'da lezbiyenler zürefa takma ismi ile ifade ediliyor. Bu deyim de buradan geliyor.

3 comments:

sekvotka said...

sultanim zurefa,lezbiyen manasina gelmesi bir yana "zarif"in coguludur. atasozumuzun kagit uzerindeki manasi; zerafet meraklisi olan kisin bile beyaz giyer. tabii mutlaka asil baska anlamlari da vardir. atalarimiz bana laf sokmadan duramazlar.

sekvotka said...

zerafet, zarafet anladin sen onu

Anonymous said...

zürefa, sekvotkanın dediği gibi zarifler demektir.
homo fahişeler için kullanılır ve bunlar beyaz giyerlerdi...
nereden biliyorum??? o dönemde yaşamıştım, bu benim reenkarnasyon halim...hatta ben yokum şu anda ehehee
kemal