Tuesday, November 13, 2007

Fantastik bir kısa film



Yeni bir şey değil ünlü yönetmenlerin büyük markalara reklam filmi çekmesi (sinan çetin değil tabii bu bahsi geçenler).

Ben bu filmi Wong Kar Wai'in çektiğini bilmiyordum sadece çok beğendiğim ve "saçlarım aynen böyle, çok da güzel, pek de güzel" diye koymak istemiştim, araştırırken öğrendim yönetmenin kim olduğunu.

Aslında ilk seyrettiğimde biraz çağrıştırsa da hiç tahmin etmemiştim. Ancak düşününce Wong Kar Wai'nin, In The Mood For Love'in izlerini görüyor insan.

Biraz uzun sürse de seyredilir, güzel bir kısa metrajlı film tadında. Yarı fransızca yarı da anlamadığım bir dilde. Wong Kar Wai olduğu için çince diyeceğim ama sallıyorum resmen. Kız Amélie Daure'muş, güzelmiş, ben beğendim. Benden Sekvotka'ya hediye olsun...

P.S. In The Mood for Love da çok güzel bir filmdir de ben sıkılmıştım sonlarına doğru o kadar romantizmden. Ne var ki gayet azap, gayet güzel filmdir.

No comments: