Monday, November 5, 2007

Blondie

Ben hiç sarışın olmadım hayatımda ama merak da etmedim değil hani nasıl bir şeydir, nasıl bir etki yaratır insanlar üzerinde, olsam neye benzerim diye. Yapacağımdan değil ama cidden merak ediyorum nasıl olabileceğini.

whatever...

Geçenlerde L.C. ile konuşuyorduk ki ben kendisine çok yakıştırırım sarışın olmayı. Öyle her yapma sarışını beğenmem de yakışana yakışır işte. Her şeyde olduğu gibi şu hayatta. Kiminde olur kiminde olmaz. Daha dün B.,R. ve M. tartışıyorduk basitlik, basit insan/basit kız/oğlan mevzusunu, bu da böyle bir şey. Ya tam uyuyordur ve işte oldu der insan ya da sakillikten yerlerde sürünür.
Nasıl da güzel kızdı (gerçi fazla esmer ama yine de gayet güzeldi) ama sarışın ne kadar kötü olmuş. İşte bizim sayfada da bir THEN & NOW vakası.

1 comment:

hmm said...

ay hakikaten felakettt
L.C.