Monday, November 19, 2007

Hediye


New York City 'deydi; dönüşünde masamda buldum .
Bendeki bu lolipop sevdasını hipoglisemime rağmen kendim de çözebilmiş değilim ama valla bir yerlere giden herkes lolipop getiriyor (ex: kadim dostum sekvotka). Çok tatlı seven biri olmasam nedense lolipop severim ben. İlginç. Muhtemelen fevkalade muhteşem Freudien açıklamaları vardır ama hiç deşmeyeceğim burada. Ben beğendim hediyemi, ne demişler c'est l'intention qui compte.
P.S. Dylan's... Ralph Lauren'nin kızına ait bir nyc dükkanımış, very glamour diyeceğim de yalan olacak. Ralph Lauren'nin glamour olduğu ne zaman görülmüş. Ortalama bir amerikan markasının bir tık üst versiyonu. Ama gömlekleri özellikle de erkek gömlekleri güzeldir, düz renk, iyi kesimlidir, başka da bir numarası yoktur.

No comments: