Wednesday, November 7, 2007

Serbest çağrışım

Şarkılar, filmler, kokular, tatlar çoğu zaman bir çağrıştırma peşindedir.


Manasız, bitmek tükenmek bilmeyen yağmur altında iki uzun merdiven çıkıp arabaya ulaşma, söylene söylene direksiyon sallama derken birden çalan geçtiğimiz 2007 kışının şarkısı beni benden aldı diyeyim.
Bende bir heyecan, bir coşku gören de sanır ki 40 yıllık şöför İsmet misali direksiyondayım. Şarkının sözlerini söylemeler, yaşanan olayları hatırlayıp gülmeler, "vay be" diye düşünmeler ile beraber Allahın unuttuğu Alibeyköy'de makas atmalar, dana gibi kamyonları sollayıp hemen önüne geçmeler filan.

whatever

şarkı:what goes around comes around
serbest çağrışım konusu: kış ayları (2007), soğuk, gece, dans, şampanya, fantastik, love dance point...

Kot/jean/denim ne haltsa yağmur vs derken uzun zamandan sonra ilk defa giydim (okuyunca 4'lü ufak çaplı şok yaşayacaklar muhtemelen "nee sen kot mu giydin? diye). Zaten yoktur da kotum. Her yıl derim " bu yıl güzel bir kot alayım" diye ama almam. Pek sevmiyorum hatta kot insanı değilim galiba ama bugün bir Sportmen Billy tarzında altımda kot üzerimde M.'den söylene söylene bana vermesini sağladığım yeşil bluz... Çok da güzel, pek de güzel, pek de sportif ! (yalaaaannnn).

1 comment:

Anonymous said...

neee sen kot mu giydin????
şoktayım!
o bluzla da nasıl bir billy olduğunu da allah bilir?!?!

bu arada "you make me shut up!!!" diyorum...