Monday, November 26, 2007

Gündüz...

Karşı cinsi çoğunlukla komik buluyorum (asla anlamıyorum, orası ayrı), neşeme neşe katıyorlar. Yeni öğrendim ki bu sınırlar içerisinde Belle De Jour 'muş lakabım (ne sarışın ne de uzun saçlıyım ama hadi neyse). Tabii filmi bilenler için bu iyi mi yoksa kötü bir laf mı tartışılır ama ben tartışmıyorum, iyiyi alıyorum elbette.
Luis Bunuel'in 1967 tarihli filmi "Belle De Jour". Senaryosu açısından hele dönemine göre epey değişik bir filmdir. Catherine Deneuve'ün dediği gibi "il m'est impossible de m'identifier à Belle de Jour. C'était amusant à jouer mais c'était impossible de s'identifier. Je vais sans doute décevoir beaucoup de monde" bence de böyle bir karakter ile özdeşlemek neredeyse imkansız ama seyretmesi güzel, bir de tamlamanın kendisi zaten güzel.

No comments: