Thursday, November 29, 2007

Tesadüf

Güzel şeydir, "çok inanırım şu hayatta ben tesadüflere" filan herhalde buradan da 5000 kere yazmışımdır . Yani o kadar severim.

Şu an sesini duyabiliyorum. Çok eğlenceli. Bizimki gelmiş Asmalı Mescit'in havalı mekanının bu şubesinde çalıyor ve ben mekanın hemen arkasındaki ofisimden duyabiliyorum. Tesadüfen aramıştım "ulan nasıl sen beni aramazsın ?" diye, burada olduğunu öğrenince hemen gidip sarıldım.

Sayılı kadim dostlarımdandır (kadim dost dediğin zaten sayılı olmalıdır) kendisi. Kardeşi ile beraber. Hatta burada konusu olmuştur kardeşinin (ikizlerdir kendileri. aynısından bir tane daha işte. ama işin ilginci ikisi ile ayrı bir dostluğum bir bağım vardır).

whatever...

Seviyorum böyle tesadüfleri eğlenceleri, koşulsuz, hiç sekteye uğramayan dostlukları...

No comments: