Wednesday, November 14, 2007

Yüksek Ökçeler

Öyle yüksek ökçeler kızı değilimdir, olanları da kıskanırım. Hani güzel yüksek ökçelerimiz var, bazı yemeklere, partilere, özel kutlamalara, sortielere bas-jartière ile giyip çıkıyoruz da hem çok tarzım değil, hem de buraya giyersem akşamında alırken verdiğim tüm paraya yazık olur (bauhaus mimarisinde yüksek ökçeye yer yok. kahrolsun stiletto!)

whatever...

Yüksek ökçeli kız olmasam da yüksek ökçeli sesi çıkartıyormuşum yürürken. Öyle söyledi bugün. Farkettim ki sert basıyorum, yürürken "tatatannnn, tatatannnn" diye ses çıkıyor. Yapacak bir şey yok tabii çünkü daha yumuşak basmayı bilmiyorum. Bilgisayarın klavyesine de sert basıyorum, bazen "çat çat" diye ses gelmiyor değil hani. Yine söylemişti "ne kadar sert basıyorsun" diye. Konunun özeti: Ben galiba bazı hareketleri fazla sert yapıyorum. Haşin miyim, neyim? Oh, mon dieu!
P.S. Reklam meşhur ayakkabı markası Jimmy Choo'nun geçen seneki reklamı. Araba, eğer şu küçücük logoyu doğru görebiliyorsam Lincoln marka bir limuzin (eğer öyle ise bence cadillac olsa daha şahane olurdu sanki), içindeki büyük insan, büyük müzisyen Quincy Jones (quincy, beni diskoya götür), kız kim çıkaramadım (daryl hannah mı acaba? hiç de beğenmem. gayet sıradandır, renkleri güzeldir işte o kadar) , ayakkabılar da jimmy choo elbette (ancak onları da pek beğenmedim, daha güzelleri var koleksiyonda)

No comments: