Tuesday, November 27, 2007

Güzel veya çirkin; klas veya basit

Zor beğenen, müşkülpesent bir insan olsam da güzele güzel derim. Güzeldir işte neticede. Kimi gerçekteb çok alımlı ve çok güzeldir, kimi asil görünümlü güzeldir, kimi ise sıradan bir şekilde renkleri güzel olduğu için güzeldir ama güzeldir; nokta.

Fakat bazı şeyler var ki...Gerçekten çirkin hatta basit, ucuz görünümlü oluyor.

Mekanımız gayet tasarım, gayet havalı olması bir yana, Asmalı Mescit'in havalı mekanlarından birinin burada bir nevi kantin yerine kullanılması daha da şenlikli yapıyor burayı (hani buraya akşam gelmek benim aklıma gelmez ama gündüzleri kötü kantin yemeklerinden usanınca çok da çarem kalmıyor). Çeşit çeşit öğrenci var,kılık kıyafet hak getire de bazen insan illallah demeden edemiyor (hafiften öğretmen kılıklı yaşlı kadın gibi konuştum ama gerçekten bazen olmuyor). Şimdi zaten moda, trendy olmak uğruna düşülen çirkin görüntüleri geçiyorum ama bari ucuz, sakil olunmasın. İnce kalın, şişman zayıf bakmadan düşük bel kot giyilmesini anladik, yerlere kadar sürünmesini anladık, yürürken her an düşecekmiş gibi durmasını da anladık ama oturunca elalemin kıçını görmeyi anlamadık. Of feci! Gazetelerde çıktığında "çatalı gözüküyordu" gibi ifadeler kullanılsa da benim bugün gördüğüm bariz hepsi idi. Yani kizin kıçının yarısını gördüm. Görmek istedim mi? Hayır ama yemek yerken kafamı sağa çevirdiğimdeki manzara bu idi. Hayır hiç mi idrakinde değil durumun? Çok mu güzel sanıyor (ki değildi. ayrıca güzel olsa kaç yazar bana ne?)? Üşümüyor mu kıçının açıkta kalan yeri soğuk sandalyeye değince? Ve de en önemlisi ben çorbamı içerken görmek zorunda mıyım bu görüntüyü? Göz var nizan var, güzel güzeldir, çirkin de çirkin. Bu da gayet çirkindi.

1 comment:

hmm said...

o mekanda oyle bi durum var galiba, zira Asmali şubesinde de ayni türden manzaralara şahit olduk vaktiyle, hem de adi sani bilinmedik birisi de değildi kendisi :)))
L.C.