Saturday, January 12, 2008

Sabaha karşı

Spor yapmam lazımmış, hastalıklarım için doktor tavsiyesi. Bu sabah bu niyetle uyanmayı umuyorken sabah 6 da gelip de spor için kalkmak zoru oluyor. Yapamıyorum. O saatte yatıp yine geç uyanmıyorum ancak halim kalmıyor, itiraf etmek durumundayım. Bir motivasyon, bir dürtü, bir baskı mekanızması lazım. Gerçi buldum bir tane, eğer biraz daha üzerinde düşünüp kendimi bu konuda tetiklersem olacak sanki.

alt başlık: 8 veya 9

Yeni mekan açılmış. 8. Sadece uğradım ama güzel gözüküyor. Ancak müzikler kötü. İstanbul'un çoğu mekanında olduğu gibi. 8 sayısı 9'a yakın olduğu için sempatik gelir nedense. 3 gibi değil mesela. 9 ise zaten my lucky number.

alt başlık: yan ve devam

Doğum günü devamı olarak Sekvotka ve bir başka kadim dostum L.A. Girl ile Yan'da buluşma ve yine sansasyonel gecelerden biri. Ne yazık ki yazacaklarım yazamayacaklarımın sadece küçük bir kısmı diyeyim olsun.

* televizyon spor spikerleri rahatmış, onu gördük biz. ertesi sabah-yani bugün-canlı yayını varmış ertesi gün ama maşallah kendisi sabahın ilk saatlerine kadar dans pisttinde. bozuldu galiba tipinden kim olduğunu tanımayınca ama tanımadım ne yapayım. olsun sekvotka 'nın arkadaşı, koool yani.

*bizsiz gecelerinden sonra nihayetinde çirkin ama karizmatik erkek b. geri döndü.

* R. müthişti, M. her zamanki gibiydi.

* boşuna üzülmüşüm eve gidip üstümü değiştiremedim ve boynu kapalı, marine çizgili, dik yakalı bluzumla kalakaldım, herkes açılıp saçılırken ben kapalı çirkin kaldım diye. önemli olan yaydığınmış. unutmuşum meğer, dün gece hatırladım. zamanında biri söylemişti de çok gülmüştüm "yok artık daha neler" diye ama öyleymiş. komik geldi arka arkaya yaşayınca.

* kıvrım...sanıyorum hep söylemeye devam edeceğim karşı cins beni benden alıyor bazen diye. kıvrım ...

No comments: