Friday, January 11, 2008

Cuma eğlencesi 7

Yine cuma olmuş...Dün uzak kalmışım sanal dünyadan ama ben ve doktorlar artık ciddi bir ve seviyeli bir ilişkimiz var; ben de sorunlarıma, hastalıklarıma dair "dikkatli ve ötesi" olmalıymışım-yine.
Ama bugün cuma ve eğlence günü. On y va!


Önce tanıyamadım ama muhteşem göz makyajından tanımamak neredeyse mümkün değil . Sarışın olmuş hatta platin. Nasıl olduğunu anlayamadım açıkcası kötü mü iyi mi bir şey diyemiyorum ama kadının normal hali de çirkin olduğu için daha ne kadar kötü olabilir bilemiyorum. Haa ama müziğini, sesini, şarkı sözlerini beğeniyor muyuz? Hem de çok. Ayrıca arıza halleri de kendisine bir çekicilik katıyor. Ben marazlı insan çekiciliğine inananlardan değilimdir, sevmem de marazlı kadın hali. İnadımdan yerimde çatlarım da bir şey yapmam ama yapan yapıyor işte, sonunda da istediğine ulaşıyor. Ama ne uğruna, nasıl bir sonuçla... monkey business...

Kim olduğu hakkında hiçbir fikrim yok, pek sevdiğimiz babet markası (ki aslında önce balerinler için üretimiş markadır) Repetto gecesinde rastladım kendisine. Öyle dünya güzeli değil, yüzü matah değil de diz kapakları muhteşem. Kazak hele hiç olmamış ama ayakkabılar tamamdır. Ayrıca böyle şort giyebilen kızlara hayranım, benim kolum onun içine girmez ama neyse.


Of işte sıkıcı bir karşı cins tipi. Biliyorum hemcinlerim bayılıyor, deliler gibi arzuluyorlar ama bende zerre bir şey uyandırmıyor. Sahte insan sevmiyorum ben. Nasıl pozcu ve o salak salaş tip uyarlaması ile varlığını sürdürüyor hayranım valla. Bu da bir arıza erkek modeli çiziyor kendince. Sürekli bir serseri görüntüsü, umursamaz haller imajı. Feci. Biz kızlarda vardır arıza erkekleri beğenip, onu değiştirebileceğini düşünmek ve manasız bir anaç yapı ile bağlanmak, aşık olmak, kopamamak. Tahammülümü zorlayan şeyler nedense bu tip durumlar. Marazlı adam almayayım, kimsenin kahramanı olmayayım, ben ben olayım o da o olsun, gerçek olsun, söz uçmasın, edilmiş sözlerin ağırlığı taşınsın, tamamdır.


Bu kıza bir haller oldu ama iyi oldu. Ya durumunu kabullendi acayip insan Tom Cruise ve scientology ile ilgili olarak ya da birilerinin yönlendirmesi ile büyük bir güç elde etti (ki bence ikincisi gerçekleşti). Saçları da elbisesi de pek güzel kendisinin. Saçlarımı nasıl böyle yapacağım bilemiyorum ama aslında böyle de ben tam öyle görmüyorum. Elbisesi de omuzu açıkta kaldığı için güzel. Aslında tek kolun kendisinden kesik olan elbise bluzleri sevmem, bir şekilde kapalı olup kendiliğinden düşen olanı güzel bence ama bu bayağı güzel olmuş.

Ve sevdiğimiz güzel insan. Şu anda yaz mevsimin yaşandığı Güney Amerika'da, evinde yurdundaymış Rio Fashion Week'e çıkmış-gerçi kıyafetler felaket. sanki "heidi isviçre dağlarında gezintiye çıkmış" gibi olmuş olsa da kendisini beğeniyoruz, önemsemiyoruz heidi olmasını. Hoop earring'leri de ayrıca güzelmiş.


Biter bu cuma diyecekken son anda gördüğümü yazamadan edemedim. Aşağıdaki kız Heroes dizisinden bir tip, sıradan amerikalı işte ama bir popüler bir beğenilir oldu. Ben zaten karşı cinsin beğenisini anlamıyorum bıraktım sormayı. Fakat biri giyinmeyi öğretsin, çanta takmayı, kıyafeti ile uyumlu aksesuarlar seçmeyi göstersin. Öncelikle çantayı şöyle taşıma biçimine hastayım. Oradayken ben de yapardım ama artık yapmıyorum çünkü bütün kıro kadınlar bu şekilde çantalarını taşıyorlar. Kızın boyu kısa çanta kızın boyu kadar, cüce gibi olmuş resmen. Daha fazla yazmayacağım sadece kötü olmuş diyeceğim.
whatever...

P.S. Çok sevdiğim, beğendiğim, tarzını örnek aldığım insan Victoria Beckham en rüküş seçilmiş. Aaa nasıl yani? O kadar zarif, o kadar şık, o kadar alımlı duran bir insan nasıl olur da rüküş seçilir diye sormak istiyorum o listeleri yapanlaraa....?????

Bu sefer gerçekten bitti...

1 comment:

Anonymous said...

ahahah ben de cooook severim victoria beckham'i, sagolsun sürekli güldürüyor, eglendiriyor. kadin futbol sahasina minnacik elbise ve topuklu ayakkabilarla cikmisti, harikaüberfantastikötesi bir varlik :) beni cok neselendiriyor :)