Sunday, January 13, 2008

Hissetmek

Komik ama sabahtan beri bir şekilde aklımdaydı, düşünüyordum, hatırlıyordum.

Kendime göre geç uyanılan bir sabahta çalan telefon ve ucundaki müzik...

Sevdiğim birisinden olduğunu anladım ama ilk saniyelerde şarkıyı hemen anlamadım (çünkü konser versiyonuydu, normalden daha uzundu. yoksa anlıyoruz hemen keskin kulaklarımız sayesinde).Şarkının ne olduğunu anlayınca da hattın diğer ucundakinin kim olabileceğine dair heyecanlı birkaç tahmin yaptım, gülümsedim, şarkı bitti, "naaaber" deyince de sesini duydum.

Uzun zamandır gelen, yaşadığım ve birilerinin bana yaşattığı en güzel sürprizlerden biriydi. Nasıl da bulmuş o uzun versiyonunu, uluslararası olmasına rağmen de üşenmemiş, aramış, hissedip de yapmamazlık etmemiş, içinden ne geldiyse öyle yapmış. Haysiyet.

Güzel bir never on sunday oldu, daha yeni başladı.

* Gece güzeldi, cuma kadar sansasyonel değildi ama güzeldi. Later...

No comments: