Wednesday, May 2, 2007

Not so difficult to understand

tracey emin

Muhteşem araştırmalarıma/yazılarıma dönmüşken bir anda karşıma çıkan Tracey Emin'in neonlu işleri beni bir anda başka konulara yöneltti.
10 yılı vardır herhalde, kadim dostum Sekvotka ile Dulcinea'daki "çağdaş ingiliz kadın sanatçıları" gibi bir sergide kısa filmler seyredip, sıkıntıdan şişmiştik... Allahtan Tracey Emin'e ait filmin en sonda gösterilmesi, hele son sahnedeki Tracey Emin'in Sylvester'in You Make Me Feel'i eşliğinde çılgınca ettiği danstan sonra kendimize gelmiştik.

Sekvotka'nın önemli işadamı arkadaşları almak istiyordu şu neonlu işlerden ama sonra olmadı, satmaya yanaşmamış galiba Tracey Emin.
Asıl şu "not so difficult to understand"i koymak istiyordum ancak bulamadım; o yüzden de başlığa yazdım.
tracey emin

1 comment:

sekvotka said...

az once bir mail listesine tracey emin cumhurbaskanimiz olsun diye mail atmistim. simdi de burada rastladim kendisine. beni andi zaar.