Saturday, May 26, 2007

Hot summer city nights

- Cuma, Galatasaray- Beyoğlu
- Gece
- Taze yeşil elma suyu ve votka.
- Kızlar (sp değil).
- Dedikodu.
- Alicia Keys, 2nd album,
- Müziğinden hiç hazzedilmemesine rağmen Diana Krall- I've got you under my skin. Ancak benim favorim her daim Frank Sinatra'dır bu şarkıda. O zevzek Bono ile beraber dueti değil ama.
- Komik. Rüya. O kadar konuşmanın üzerine haliyle Gennaro Gattuso. Biliyorum, kıro zevkleri olan bir insanım ama yapacak bir şey beğeniyorum kendisini. O anlaşılmaz Napoli aksanı ile konuşmasını, vs vs. Kısa boylu galiba bir de. whatever. En son bir resmini gördüm şampiyonluk sonrası kulüp otobüsünün tepesinde gözünde havalı gözlükleri ile piç piç gülüyordu. Sekvotka kızacak yine ama ne yapayım, durum budur. Küçük Gattusino'ların dayısı olarak artık onların eğitiminden sorumlu olur...(tutamadım, kahkahalarla güldüm)

1 comment:

hmm said...

Gattusino kurban olsun sana :))))
L.C.