Tuesday, May 1, 2007

Light & Luscious


Genel intiba garip bir şeydir. İnsanların kafasında birilerine dair intiba oluşur ve kolay kolay gitmez.

Şahsıma dair birkaç inanış var ki...Yok, imkanı yok değiştiremiyorum, nedense hep aksine inanmak isteniyor. Nedense tanımayanlar benim sigara içtiğime emindir, ki içmem. Nedense tanımayanlar benim Galatasaraylı olduğuma emindir, ki değilim. Nedense tanımayanlar benim Nişantası'nda oturduğuma emindir, ki oturmam.

Bugün bu reklamı dergide görünce pek beğendim. Herkesin içtiğimi düşündüğü, benim ise ancak ayda yılda bir kere içtiğim sigaranın reklamı (gerçekten de içtiğimde sadece camel içerim).

Amerika'da, hedef kitlesi daha çok kadınlar ve genç kızlar olarak düşünülen bir ürünmüş; Chanel'in No:19'u ve romantik Love Potion 9 adlı şarkı kullanılarak düşünülmüş, üretilmiş, pazarlanmış...Hayırlı olsun hemcinsime!

No comments: