Saturday, May 5, 2007

Gece II


*Doktor ziyareti, J.A. ile turlamalar vs derken yarın Berlin'e gidecek (ve kutlamalarda yanımda olmayacak) kadim dostum Sekvotka ile sözde sakin geçeceğini düşündüğüm bir akşam iken birden Urban popüler mekan haline geldi, tanıdıklar akın etti vs vs . Daha gece devam ederdi de ben sabah 6'da balkona yuva yapmış güvercinler, çöp kamyonu vs gibi sebeplerle kalktığımdan halim kalmadı.

*01:30'a yaklaşan saatlerde ay inanılmaz güzel parlıyor gökyüzünde( bu arada bu blog'un saati yanlış! beceremiyorum, düzeltemiyorum. mümkünse blog konusunda hızlandırılmış kurs görmek, etüt etmek ve ben de sağ tarafa öyle şekilli saatler, parlayan resimler koymak istiyorumm) . Hiç öyle börtü böcek romantiği olmayan ben, gökyüzünden parlayan bu beyaz güçten pek etkilendim. Çocukken, küçük bir kasabada yaşayan ve dolunayda küpün içine girip uluyan bir kurt adam hakkında eğlenceli bir italyan filmi seyretmiştim, birden onu anımsadım. Yine aynı şekilde ayın denizin üzerinde yansıması ayrı güzel. Garip ama insana yüzme hissi veriyor... Hani tatilde gece denize girilir ya, öyle bir şey. Veya bende hissettirdiği böyle bir his oldu. En çok sevdiğim şeyler arasındadır uzun uzun yüzmek, suda kalmak (çocuklar da çıkmaz ya sudan, kumdan kale male yaparlar, aynen öyle. kovam küreğim olmasa da sudan kolay çıkmam ben).

*Haftasonu geceleri türk televizyon kanallarının durumu nedir ya? Film dışında seyredilecek hiçbir şey yok. Az önce tesadüfen Beyaz'ın programına denk geldim, Fatih Terim italyanca konuşuyor, hemen çevirdim, duymaya dayanamadım. Ayrıca Beyaz'dan da hiç hazzetmem, hele hele tipini hiç beğenmem. Bu kadar temiz yüzlü, iyi aile, "sevgilisini ailesine eve dönüş saatinden 15 dakika önce getiren" doğru çocuklarından hep bir arıza çıkar, en sapık fantazili olanlar filan bunlardan olur (gece sekvotka yine "ne o senin gattuso girişmiş maçta yine birilerine" diye bombasını patlattı ).

* F.A.'dan sorular:
f.a.- ee ne yapacaksın yarın akşam?
a.- bilmem, neden, maç var, çıkmam herhalde
f.a.- heheheh işte onu soruyorum. seyredecek misin? hehehe.yalnız mı seyredeceksin, yanında birileri olsaydı bari, neyse en iyisi beraber kalın, bize yarar...
a.-ya of, şu salaklar yüzünden şu saçma sorularla muhatap oluyorum ya, asıl ona inanamıyorum ben
f.a. hehehe...daha çok inanamayacaksın sen bu başkanla, bu anlayışla, güzel günler bekliyor yavrum sizi

No comments: