Tuesday, February 23, 2010

Uyandırılmak

Bir süredir uyandırılıyorum. Gece yarısı, sabaha karşı fark etmiyor ama uyandırılmış oluyorum ve sonra uyumaya devam ediyorum. Bu sabah da uyandırıldım, kafamı çevirip saate baktığımda 07:07'yi gösteriyordu. Hoş gece erken yatmak isteyip uyumayı denediğimde de 1 civarı yine uyandırılıp saati görüp yatmıştım ama sabahkini açıkcası beklemiyordum. Aslında biliyorum ama beklemiyordum. Belki de bekliyorumdur. Özellikle de cumartesi gününden sonra her şeyin bir şekilde açığa çıkmasından sonra. Demek ki doğruymuş, hayatta her şey sadece elle tutulur gerçek değilmiş, bilinçaltının hayal dünyası ve hislerle ile birleşmesi o kadar da yanlış değilmiş. En azından benim için. Gördüm yaşadım bir kez daha emin oldum ve rahatladım. Bundan sonrasına gerek yok, biliyorum çünkü. Allahtan da yalnız değildim de "delirdi artık iyice" yaftası yapıştırılması daha zor. Ya da o yafta zaten yapıştırılmış da ben farkında değilim, o da olabilir. Kim bilir arkamdan deli diyen çoktur da ben kendimi akıllı sanıyorumdur (gerçi cumartesi gecesi resimlerinde deli saraylı kadınlar gibi mücevherler içerisinde sarınıp çıkmam şahane olmuş, onu da dün gördüm b.'nin gönderdiği resimlerde).
whatever...Umrumda mı? Değil. O halde uyandırılmaya devam.

No comments: