Friday, February 5, 2010

Cuma eğlencesi # 2

Bir sürü ödül töreni geçip giden geceler derken belki üşendim belki yoğunluğumdan yazamamıştım ama nedense cuma eğlencesi özletiyor kendisini. Here we go again, here we go ...

Bence Grammy'de giyilenler bayağı kötü. Hani o kadar para o kadar imaj maker herhalde bir işe yaramaması bu kadar aleni olur. Genç genç kızlar kocaman kadın gibi olmuşlar, sözde müzik ödülleri birden Oscar geçit törenine dönüşmüş. Beyoncé. Müziğini de kendisini de beğendiğim gibi azmine ve disiplinine müthiş saygı duyuyorum. Ne var ki giyinmekle ilgili bir sorunu var. Eskiden annesinin çizdiklerini giyerdi okul müsameresine gider gibi şimdi de kumarhane perdesi kumaşından bir elbise giymiş. Roland Mouret'in bu kumaşı işlemesi bir şeyi değiştirmiyor. Kemikli, yuvarlık hatlı kadınlara göre bir elbise değil bu. Belki çok ince bir kadında çok daha başka dururdu ama bilmiyorum bence Beyoncé şu halinden çok daha seksi çok daha albenili bir kadın.Elbise çok güzel, elbisenin rengi çok güzel ama bu kızda hiç olmamış. '89lu iken kendisi birden etekleri yerlerde sürünün payetli yanar döner bir elbise ile '79lu olmuş. Yazık daha bu kadar gençken bu kadar yaşlı gözükmenin ne alemi var. Bizim buralarda da var benzer örnekleri. Öğlen Asmalı Mescit'in havalı mekanının bizim buradaki şubesine gelen 19 yaşında olup 29 yaşında gözüken kızlar var. Merak ediyorum 29 yaşında nasıl olacaklar? Bence erken yaşta cougar olurlar, devir değişti artık bizimle onlar aramızda büyük fark var. 10 yıl sonra biz cougarlığa başlamamışken yeni yeni adım atıyorken onlar cougar'lıktan milf'liğe terfi etmiş bile olabilirler.Çok merak ediyorum baştan sonra bütün bir Black Eye Peas albümünü dinleyen var mıdır? Sample üzerine kurgulanmış başarılı prodüksiyonlar, eğlenceli sahne şovları yapmak iyi müzisyen yapar mı? Yapmaz. O kadar ortalamalar ki sadece cilaları çok kuvvetli. Yeni nesil No Doubt işte. Ortada ikon olduğunu sanan bir kız etrafında da sokak çocuğu görüntüsüne bürünmüş erkekler. Ayrıca Fergie'nin yüzü gerilmekten ifadesizliğinin son safhasında. Baştan aşağı sıkıcılar. Hem de o kadar cilaya, o kadar uzay mekiği kıyafetlerine rağmen.
İşte gecenin en güzellerinden en şıklarından; belki de en şıkı. Sheryl Crow ve Bottega Veneta elbisesi tamamdır bence. Üzerine konuşmaya gerek dahi yok. Herkes Bottega Veneta almak isteyebilir (çok pahalı olduğu için. misal louis vuitton'dan kat be kat pahalıdır) ama onu taşımak istemez çünkü Bottega Veneta'nın üzerinde hiçbir şekilde markanın logosu vs yoktur. Herkesin dışardan gördüğü sadece deri ve el yapımı olduğu belli olan bir çantadır. Ne bir arma ne bir işaret ne bir "şu kadar para saydım ben buna" hissiyatının gösterişi. Yani harikulade bir marka.
Gecenin en güzel kıyafetlerinden. Şaşırtıcı bir şekilde hilkat garibesi haline dönüşen bir Victoria Beckham elbisesi. Geçenlerde sürekli stiletto giydiği için zamanında "eğer balerin değillerse insanlar babet giymemeliler" diyen ama ayağında çıkan yaralar sebebiyle Repetto'lara sarılan kabus bir iticilikteki insan Victoria Beckham markasının bu yeni genç Hollywood oyuncusuna uygulanmış hali. Galiba kendisi gibi iskeletor olmayan normal beden ölçülerindeki insanların da kıyafetlerini taşıyabileceklerini göstermiş, olmuş da. Ama kendisinin bile çizmediği bir markaya kim para verir, kim alır giyer muğlak. Ya markası yakında alışveriş merkezlerine düştüğünde oradan satın alacak amerikalılar ya da PR ilişkileri çevresinde dönen şöhretli arkadaşlar.

Galiba sıkıldım; bitiriyorum.

No comments: